Rabu, 18 Jun 2014

TESTIMONI OPTI E PLUS

OPTI E PLUS BUKAN UBAT,
INI MERUPAKAN MAKANAN TAMBAHAN YANG MEMBANTU MERAWAT DAN MENCEGAH PELBAGAI JENIS PENYAKIT



TESTIMONI OPTI E PLUS - Puan Aina - MASALAH CYST

Dlm masa 2 minggu pengambilan OPTI E PLUS secara konsisten, kini CYST pada Ovari Pn. Aina telah mengecut dgn jayanya.. ...

Woww..!!! sgt Myracles..!! Dengan Izin ALLAH dan bantuan OPTI E PLUS, Pn. Aina tidak perlu lakukan pembedahan

5/4/2013 - Pn. Aina mengalami simptom Ovari membengkak, sakit di bahagian pinggang dan ari - ari hingga berasa amat tidak selesa, maka dengan pantasnya, Pn. Aina terus set appointment utk buat 1st ULTRASOUND.. n hasilnya didapati seketul ketumbuhan yg sedang membesar di dalam ovarinya.. ( 1.8" Ovarian Cysts )...

Consultants kami memberi pandangan dan pendapat mengenai healing crisis yg akan berlaku setelah menggunakan OPTI E PLUS, oleh kerana bimbangkan masalah kesihatannya, Pn. Aina terus mengambil OPTI E PLUS..

Selepas 2 minggu mengamalkan OPTI E PLUS ini, Pn. Aina merasakan badannya lebih segar dan bertenaga, ovari tidak bengkak, badan lebih selesa dan tiada lagi kesakitan di bahagian pinggangnya

20/4/2013 - Pn. Aina telah melakukan 2nd Ultrasound, syukur sgt apabila hasilnya ialah ( 0.9" ovarian cysts ).. Woww..!!! OVARIAN CYSTS telah mengecut lah..!! Sangat menakjubkan.. Doktor yang merawat Pn. Aina juga berasa amat yakin dgn OPTI E PLus, keluaran HOVID SDN BHD ini



TESTIMONI TERKINI OPTI E PLUS - Puan Veetha- MASALAH TOMPOK KOLESTROL SEKITAR MATA

Dalam tempoh sebulan pengambilan OPTI E PLUS secara konsisten, Puan Veetha BERJAYA menghilangkan TOMPOK – TOMPOK KOLESTROL yang tumbuh di sekitar matanya..

Sebelum menggunakan Opti E Plus dan Myracles Beauty Skin Care, kelihatan BANYAK tompok – tompok kolestrol yang tumbuh di kawasan mata.. Muka juga kelihatan mer...
ah dan membengkak.. Menganggu dan mencacatkan struktur kulit wajah, beliau berasa amat rendah diri dan tidak berkeyakinan untuk bekerja.

Selepas menggunakan OPTI E PLUS dan Myracles Beauty Skin Care selama sebulan, KINI beliau BERJAYA..!!! Mengurangkan tompok – tompok kolestrol tersebut.. Muka juga tidak lagi kelihatan merah dan bengkak.. Kedutan di wajah berkurangan, muka nya lebih TEGANG dgn penggunaan Myracles Beauty dan Pengambilan OPTI E PLUS.. Tahniah Puan Veetha..

TERBUKTI berkesan mengurangkan kadar kolestrol dalam tubuh, tompok kolestrol juga dapat dikurangkan.. Pengambilan Opti E Plus amat membantu dalam mengurangkan kadar kolestrol dalam tubuh kita..

Bagaimana ia bertindak??? OPTI E PLus akan menghakis PLUG – PLUG Kolestrol dalam tubuh melalui air kencing, maka kena n wajib lah minum air banyak ya..


TESTIMONI TERKINI - OPTI E PLUS
IHSAN drpd: Suryani Zainal Abiddin

Assalam...kat sini saya nak share 1 cerita tentang Opti E plus ni...Semalam mak saya mengadu kakinya bengkak teruk sbb terkena walker anak saya 3 hari yg lepas..kebetulan mak saya ada kencing manis,jadinya kaki dia susah nk baik dan jadi bertambah teruk..ktanya pagi ni nk pegi ambik ubat sbb x tertahan sakit...jadi smlm sementara ...nk tunggu pagi,saya suruh mak saya cuba opti E plus ni,dgn harapan berkesan...Alhamdulillah bgun pagi mak saya kata,kakinya dah hilang sakit...dan bengkak pun dah surut bnyk sangat berbanding semalam..Terus dia cakap x perlu la pegi klinik..sbb mmg jalan pun dah ok,x rasa sakit...Syukur sangat2..Dengan Kuasa Allah,produk Opti E Plus ni sangat2 berkesan...Ni saya ada sertakan gambar kaki mak saya yg mmg dah kurang bnyak bengkaknya..mlm tadi saya terlupa nk snap gambar yg bengkak teruk sbb saya sdiri pun x sangka begitu cepat tndak balas Opti E plus ni..

Terima Kasih ALLAH, Terima Kasih Myracles Beauty, Terima Kasih OPTI E PLUS.

Sesiapa yang ada mempunyai masalah kesihatan boleh la cuba...duit boleh dicari,kesihatan perlu di utama.....



Perkongsian dari pengguna Opti E Plus:

- Anak saya tingkatan 4, maksudnya 16 tahun sekarang..haid dia tidak teratur iaitu datang pada bulan mac 2011, November 2011 dan ogos 2012..selepas itu xada..setiap kali datang haid dia juga selalu mengadu sakit perut (senggugut) risau jg saya bila dia beritahu begitu.

- April 2013 saya beli Opti E Plus..saya cuba suruh dia makan..mula-mula 1 biji..lepas 2 ...minggu makan saya suruh dia makan 2 biji..saya hanya cuba2 sahaja..manatau mampu merawat masalah haid dia yang tidak teratur..

- 20 April dia beritahu saya haid dia ada..5 hari..saya suruh dia teruskan makan Opti E Plus tapi 1 biji saja.

- 18 Mei dia beritahu saya dengan gembira.."mama, saya rasa haid saya da teratur, sakit perut time haid pun xada"..saya kira dari 20 april hingga 18 mei..ya 29 hari..

- Sebagai ibu saya sangat gembira bila tahu anak dara saya da teratur haidnya..terima kasih banyak kepada Puan Meini kerana memberitahu kebaikan Opti E Plus..

- Kepada sesiapa yang ada masalah kesihatan jangan fikir lama2 untuk mencuba Opti E Plus..ini adalah supplement yang terbaik, cepat bertindak dan amat berkesan.

PERKONGSIAN DARI SAYA SENDIRI SELEPAS PENGGUNAAN OPTI E PLUS


Pic 1 minggu sebelum bersalin..

Ni testimoni saya sendiri. saya da makan Opti E Plus ni sejak 6 bulan yg lepas (2 bulan sebelum bersalin anak ke dua)..apa yg saya rasa..semasa mengandung saya rasa bertenaga, kaki tak bengkak, tekanan darah bagus, HB 12 ke atas..saya bersalin pada 9 jun..saya teruskan makan opti e plus..badan rasa bertenaga walaupn tido tak menentu (terjaga malam utk susukan baby)..da... la rehat tak menentu, layan lagi hero saya yg paling lasak (2 tahun 1bulan)..huhu memang penat.Tapi dengan Opti E Plus, saya dapat lakukan tanggungjawab sebagai ibu denagn baik.Lagi satu yg saya perasan, luka bersalin pn cepat sembuh..1 mggu lepas bersalin saya da senang gerak..kalau dulu ank pertama, 2 mggu lepas bersalin pn masih rasa sakit na bergerak.


 Selain tu saya nak kongsikan juga apa yang saya nampak perubahan mama dan bapa saya yang makan Opti E Plus ni. Mama 73 tahun dan bapa 74 tahun..mereka makan Opti E Plus. sekarang da masuk botol ke tiga..syukur sangat2..saya nampak kesannya..mereka lebih sihat, bertenaga dan yang paling ketara ialah kulit yang lebih berseri.apa yang saya harap penyakit darah tinggi yang mereka hadapi sejak 1992 lagi akan sembuh juga..sekarang mama da 6 bulan makan opti e plus, review doctor pd bulan lalu (Ogos) amat mengembirakan saya bila doctor cakap tekanan darahnya NORMAL dan sekarang dos ubat darah tingginya telah dikurangkan..





KEPADA KAWAN-KAWAN DI LUAR SANA MARI KITA BERFIKIR SEJENAK, APAKAH KITA TERUS DENGAN GAYA HIDUP YANG BERDASARKAN 'SAKIT DULU BARU MAKAN UBAT' ATAU KITA BERUBAH KEPADA PRINSIP 'LEBIH BAIK MENCEGAH DARIPADA MERAWAT'..DUIT ADALAH SEGALA2NYA TETAPI ADA DUIT KALU XSIHAT XADA MAKNANYA JUGA KN..SAPLEMENT BUKAN UBAT TETAPI IA DAPAT MEMBANTU KITA MENCEGAH, MELAWAN DAN MERAWAT PELBAGAI JENIS PENYAKIT...OLEH ITU BERTINDAK SEKARANG AGAR TIDAK MENYESAL DIKEMUDIAN HARI..

OPTI E PLUS ADALAH PILIHAN TERBAIK SEBAGAI MAKANAN TAMBAHAN..

DAPATKAN HARI INI DARIPADA STOKIS YANG SAH - 0138541998 (MEINI)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan